Üdvözöllek Razor oldalán!
Üdvözöllek Razor oldalán!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
LÁTLAK:D
 
Menü
 
Óra & Naptár
 
Számláló
 
naptár
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
szavazás
Újra üzemel az oldal?

Igen
Lehet
Lehet
Igen
Nem
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Játékok
 
Programok
 
Neverwinter Nights
 
Etess állatot!
adopt your own virtual pet!
 
Falevél
 
Ennyien vannak az oldalon
látotagó olvassa a lapot.
 
Google kereső

Google

 
számológép
0
7 8 9 /
4 5 6 *
1 2 3 -
0 +/- . +
C
=
 
Darius
Ninja!
 
Hírek, Cikkek
Hírek, Cikkek : Hitman: Blood Money

Hitman: Blood Money

mindegy!!!  2005.12.20. 20:39

Csak nem bírja feladni mesterségét a csendes, 47-es kódnévvel ellátott gyilkos. Hősünk ismét kénytelen akcióba lépni, miután az ügynöksége berkeiben dolgozó kollegáit legyilkolja egy másik szervezet. Egy bérgyilkosnak a legcikisebb halál, ha másik bérgyilkos végez vele.

Csúnya dolog a politika. Azok a bérgyilkosok, akik belekeverednek, maffiafőnökök és bűnözők helyett nemcsak civileket, hanem egymást is gyilkolni kezdik. Ez történt az ICA-val, és a szervezet berkeiben dolgozó "hitmanekkel" is: miután a cég politikai ügyekbe keveredett, szép lassan egymás után elkezdték kiirtani az egész bagázst. Mivel hősünk, a kopasz 47-es nem szeretné elveszíteni sem munkáltatóit, sem életét, ezért elemi érdeke, hogy előbb találja meg a rejtélyes gyilkosokat, akik állítólag a CIA megbízásából dolgoznak... A burzsoázia diszkrét bája Persze az ICA tette volna jobban, ha nem szövetkezik korrupt szenátor urakkal. Hitmannal például a játék egyik pályáján a szervezet megbízásából egy dél-afrikai politikust kell csendben és halkan kiiktatni a parlamenti felszólalók sorából. Egy egyiptomi szállodában kell megtalálni a fickót, és a tömeg soraiban bujkálva megkeresni, eljutni a jakuzzijába, és kinyírni. A szállodában persze nyüzsögnek az unatkozó, nyűgös turisták, akik a Hitman Contractsszal összehasonlítva lényegesen életszerűbben beszélgetnek, telefonálgatnak, járkálnak fel-alá. A másik hely, ahol a sznob, gazdag közönség szívesen mutogatja ruhakollekciójának legújabb és legdrágább darabjait, az az opera: Párizsban járva ide is el kell néznünk majd, hogy próbaelőadás alkalmával távolról homlokon trafáljunk egy énekest. Ezt mi magunk is megtehetjük, de ha cinikus eleganciával akarunk végezni vele, akkor kicserélhetjük a színpadi pisztolyt egy valódira, így helyettünk egy énekes-színész végzi majd el a piszkos munkát. Az egyiptomi és párizsi helyszínek mellett a készítők még egy Las Vegas-i pályáról is elejtettek pár szót - az idei E3-on pontosan ezt próbálhattuk ki - ahol a kaszinók villódzó fényeiben csinos fiatal hölgyek, kövér, túlöltözött nők, öltönyös maffiózók, rendőrök, felszolgálók és sok egyéb NPC között kell elvegyülnünk. Az NPC-felhozatal egyébként sokkal változatosabb lesz az egész játék során: állandóan ismétlődő modellek helyett szinte mindegyik civil és ránk vadászó rosszéletű másféleképpen néz majd ki. Találkozunk majd néhány egzotikusabb figurával is. Az egyik célpont például egy japán bordélyház "menedzsere" lesz, máshol egy szado-mazo klubban kell bőrszerkóba bújt dominákkal megküzdenünk (de nem úgy…), egy templom falai között pedig egy géppuskával felszerelkezett püspök össztűzzel próbálja kopasz hősünket meggyőzni az isteni szeretetről. Gondolom, ebből is látható, hogy a játék ismét csak szép botrányt fog kavarni, és szinte biztosan 18 éven felülieknek szól majd. Viva Las Vegas! A Hitman sohasem tartozott a csúnya játékok közé, de a Contracts megjelenítése nem sokban különbözött a második részétől. Szerencsére a készítők nem ülnek a babérjaikon, és alaposan fel fogják turbózni a folytatást. Az E3-on látható verzió részletességében, kidolgozottságában azonos szinten van a Splinter Cell: Chaos Theoryéval. A játék szépségét különösen a Las Vegas-i pályán lehet megcsodálni: mindenhol villódzó neonfények, a távolban tűzijátékok világították meg a járókelőkkel teli utcát. A kaszinóba a kopasz gyilkossal belépve még inkább állunk után fogunk kapkodni az életszerű kidolgozottság láttán. Az egyik fal mellett egy férfi egy tökrészeg nőt tapogat nekidőlve, nem messze hősünktől pedig biztonsági őrök járkálnak fel-alá, szemükkel pásztázva a terepet. A kaszinó berendezése keleties hangulatú, s az Ezeregyéjszaka meséire emlékeztet: a porondon például a szokásos sztriptíz helyett arab hastáncos lányokat láthatunk majd. Látszik tehát, hogy a készítők ezúttal is apait-anyait beleadnak a feelinges részletek kidolgozásába. Mindegyik pálya teljesen más hangulatú lesz, és most is számíthatunk rá, hogy a hideg gyilkossal a világ legegzotikusabb és legtávolibb sarkaira juthatunk el. A változatosság mellett magát a grafikus motort is alapjaiban változtatták meg. A Blood Money lesz az első olyan játék, amely az új Glacier nevű engine-t használja – ennek köszönhetően csúcs videokártyákkal rendelkezők a Splinter Cell: Chaos Theoryhoz hasonlóan a shader model 3.x által nyújtott tükröződési effektusokban gyönyörködhetnek. Emellett az IO-nál kalapáltak valamennyit a dinamikus árnyékok megjelenítésén is. Hitman fizimiskája is sokkal jobban kidolgozott: vonásai egy kicsit erőteljesebbekké és valahogy kegyetlenebbekké váltak. A hírnév rossz ómen Eddig megszokhattuk, hogy a játék különbözőképpen értékelte, ha a pályákon Rambo stílusában rohantunk végig, vagy ha épp ellenkezőleg, sikerült a leghalálosabb csendben, csak a célpontra koncentrálva és azt elintézve végiglopakodni rajta. Az értékelésen túl azonban nem nagyon történt semmi, legfeljebb kaptunk egy-egy speciális fegyvert, amit csak az igazán "csendes gyilkosok" érdemeltek ki. Nos, a folytatásban a készítők ezt a rendszert megspékelték a hírnévrendszerrel, amelynek az a lényege, hogy minél nagyobb perpatvart okozunk akcióink közben, annál inkább felfigyel ránk a média, és ha nagyon elbaltázzuk (mondjuk akár szó szerint értve, egy baltával a kezünkben a tömegbe rontva…) a dolgokat, akkor esetleg még az esti híradóban is szerepelhetünk. Ez persze vicces, a gond csak az, hogy a közismert bűnözőkre már jobban odafigyelnek, ez pedig a játék nyelvére lefordítva azt jelenti, hogy a következő pályán már sokkal könnyebben felismerik tar fejű hősünket. Ezután is végigrombolhatunk tehát a pályákon, de most a játék végre jutalmazni fogja azokat, akik képesek a főszereplő diszkrét stílusát alkalmazni. Persze a vérengző hajlamúak is megtalálhatják a számításukat. A vegasi szállodában például tűzriadót kelthetünk, és amikor mindenki a kijárat felé rohan, akkor egy gonoszul elhelyezett bomba segítségével hatalmas tömegmészárlást okozhatunk. Igaz, hogy így nem csak és kizárólag a célpontot intézzük el, viszont emiatt még nem kerülünk mi magunk a címlapokra, hiszen az nem fog kiderülni, ki helyezte el a szeretetcsomagot. Gyakran persze az apró kis kegyetlenkedésekkel kerülhetjük el, hogy észrevegyenek. Az egyik feladat során például meztelen lányokat kell fényképeznünk, ám egy idegesítően ugató kis nyápic öleb mindig felfedi kilétünket. Ha megmérgezzük az ebet, máris a fotós helyére kerülhetünk... Pénzkérdés A diszkréciót azonban nem csak azzal díjazza a játék, hogy a következő pályákon kevésbé ismernek fel. Visszatér ugyanis az első részből ismerős fizetési rendszer, tehát annak függvényében dől hozzánk a zseton, hogy mennyire tudtunk küldetés közben feltűnésmentesek maradni. Akik képesek tökéletes precizitással csak a célpontot kiiktatni, azok tudják csak a legdrágább mesterlövészpuskákat vagy egyéb fegyvereket megvásárolni. Az arzenál egyébként igencsak kibővült még az előző részekhez képest is. Hitman régi játékszerei természetesen most is szerepelnek majd: a két ezüstcsövű Browning, a W2000-es mesterlövészpuska (amelynek most már több mint ötvenféle hozzácsatolható átalakítása lesz), illetve a fojtogatásra használt jó öreg zongorahúr most is ott lapulnak majd az aktatáskánkban. Emellett azt is kipróbálhatjuk, milyen érzés, amikor valakinek apró porcdarabokra zúzzuk a gigáját egy súlyzóval, az egyik pályán ugyanis valakit ezzel a módszerrel is elintézhetünk. Egy másik alkalommal egy kenyérpirítóval süthetünk valakit szép barnára, mégpedig úgy, hogy miközben fürdik, bekapcsolt állapotban a kádba hajítjuk. Amikor pedig már úgy tűnik, végképp kifogytunk a lehetőségekből, akkor akár még egy tollat is felragadhatunk, amellyel torkon vagy szemen szúrhatjuk gyanútlan áldozatainkat. Ezeket az eszközöket persze nem vásároljuk, hanem improvizálnunk kell a feladat végrehajtása közben, de jócskán lesznek újféle pisztolyok és puskák is: mindent megvehetünk, ami csak szem-szájnak ingere. A gyilkolószerszámokon túl a célpontokra vonatkozó információkat is vásárolhatunk, így sokkal könnyebben megtaláljuk majd a következő küldetésnél szerencsétlen áldozatunkat. Érdekes ötlet emellett, hogy azért is fizethetünk majd, hogy kitisztítsák utánunk a terepet, ha mégis túl nagy vérfürdőt rendeztünk volna, és már nem tudtunk kitakarítani magunk után. Szabad egy táncra? A mordályok és fegyverként használt tárgyak mellett persze éppolyan fontos, hogy a megfelelő módszereket megtaláljuk, hogy rejtve maradhassunk. Az új részben a 47-es sokkal többféle módon léphet interakcióba környezetével, illetve a civil, netán ellenséges egyénekkel. Gyakran érdemes például olyan módszerrel meggyilkolni áldozatainkat, amely balesetnek tűnik: ha ezeket megtaláljuk, akkor még kevésbé növekszik a notority ("hírnév") szintünk. Emellett sokkal többféleképpen terelhetjük el az őrök figyelmét is, ami a Hitmanben mindig is lényeges szempont volt a végső értékelés miatt. Ha éppen nálunk van pisztolyunk, és nem akarunk mészárlást rendezni, akkor egy elegáns mozdulattal a hátunk mögé tudjuk rejteni, mielőtt tüzelnénk vele. Amikor viszont már elindul az eksön, és hősünk éppen fegyvertelen, akkor kitéphetjük az ellen kezéből pisztolyát, hogy aztán hátulról megragadva fejbe verjük vele, vagy esetleg pajzsként használjuk a többiekkel szemben. Utóbbi módszert egyébként civileket felhasználva is alkalmazhatjuk: a vegasi kaszinóban például táncmozdulatot mímelve szép nőket ránthatunk magunkhoz, ha elmérgesedik a helyzet. Amikor pedig már csak hullák maradtak, akkor elemi érdekünk, hogy elrejtsük, eltakarítsuk őket: ezt az előző részekhez képest is sokkal változatosabban tudjuk megtenni. AI-jaj, csak meg ne lássanak... Persze a sok új mozdulat mellett az ellenség mesterséges intelligenciáján is javítani kellett. Az MI mondjuk eddig is minden részben folyamatosan javult, így számítani lehetett rá, hogy a Blood Money esetében is csiszolnak majd rajta. A készítők azzal büszkélkednek, hogy az MI-szkripteket teljesen újraírták, így alig fogunk ráismerni az NPC-k viselkedésére. Az őrök például figyelni fogják a környezetbeli változásokat és a civilek viselkedését is. Ha vércsíkot látnak, azt követni fogják, egészen addig, míg a hullát meg nem találják. Ettől persze nehezebbé válik a játék, de ha okosan használjuk ki, akkor el is terelhetjük vele a figyelmüket. Az IO új útvonalkereső rutinnal is megáldotta a játékot, amelynek köszönhetően az őrök sokkal reálisabban közlekednek majd. A javított AI mellett kicsit világosabbá válik majd az a helyzet is, amikor egy hullát valahol parlagon hagyva lebukik tar fejű hősünk. Míg addig csak tippelhettünk rá, hogy hol rontottuk el, itt egy kis ablakban láthatjuk majd, amikor az őrök megtalálják a szóban forgó holttestet. Kicsit más, kicsit ugyanaz A Hitman: Blood Money szerintem azért összességében nem fogja alapjaiban megrengetni a sorozatot. A sok újdonság inkább a finomítgatás kategóriájába tartozik, olyan döbbenetes különbségeket nem fogunk észlelni. Talán nincs is szükség forradalmi változtatásokra, az előző részhez képest egy kicsit összeszedettebb sztori, újabb helyszínek és még darkosabb, film noirra hajazó hangulat bőven elég lesz az üdvösséghez. Ha pedig az egyik (akár rejtett, bónusz) pályán az egyik célpont egy bizonyos Vin Diesel nevű színész lesz, akit különös kegyetlenséggel lehet majd meggyilkolni, akkor maximálisan elégedett leszek a játékkal...

 
Üdvözölek!
Üdvözlök mindenkit az oldalamon!!! Đariu$
jégjanó kódos oldala



 
Dobókockák
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
számláló
Indulás: 2005-12-17
 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Háttérzene
 
Linket
 
PoP Warrior Within
 
PoP The Two Thrones
 
Call of Duty 2
 
GTA San Andreas
 
Need for Speed Carbon
 
Varázsgömb

Kristálygömb

Írj be egy igen/nem-mel megválaszolható kérdést és a kristálygömb válaszol.

Figyelem: a kristálygömbnek nincs humora, de szeret másokat cikizni!



 
Bölcseségek
 
Kard kurzor
 
Kurzorgolyók
Webstyle produced NavBar hitetlenhomepage
 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG